Daagen

Hej! Förlåt för den dåliga updaten idag men vaknade 11 och har bara hunnit äta frukost och fixat i ordning mig. Alice åker hem imorgon så hon sover över här idag också. Familjerna ka typ åka till morderna museet idag, jag vet inte riktigt vad som finns där och så men ändå. Efter museet går vi lite i stan och efter det blir det bio. Vi ska se på en film som heter IRL (In Real Life). Det handlar typ om en kille som är ganska "töntig" i skolan och blir lite halft mobbad, men på nätet är han typ jättepopulär och sånt, Vet inte exakt hur man ska förklara men aja. Maybe att det blir en videoblogg lite senare idag, men det är absolut inte säkert. Jag har just skaffat videofyme så följ mig gärna där. Jag heter "tyraforsberg". Ville bara uppdatera bloggen lite, vi hörs senare :)
  
 
Kram Tyra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback