Tjo bree

Känner att jag bara lägger in massa onödiga inlägg lite här och var på bloggen. Men ska verkligen skärpa mig för att göra allt så bra som möjligt. Statistiken har redan börjat höjas och rekordet slogs idag. Imorgon kommer jag till att börja med typ blogga och ta det lugnt sen på eftermiddan så kommer kompisen Alice hit. Hon bor inte här så vi ses inte så ofta. Förut när jag inte bodde här så var vi bästa kompisar så våra föräldrar är väligt bra kompisar och sånt. Det ska bli askul att hon kommer, får se om hon vill gästblogga eller lägga upp en video eller nått sånt. 
 
Resten av svaren på frågestunden kommer imorgon så ni får hålla ögonen öppna. Om ni vill kan ni fortfarande fråga frågor. Majoriteten är ju frågor om Markus och mig haha. Men för sig det är faktiskt ganska kul och intressant att läsa om. Flera undrar hur vi blev ihop. Jag kommer svara på det i del 2! 
 
Nu har jag lite smått tråkigt. Ska fixa i ordning mig ganska snart för att sova. Intressantare och roligare inlägg kommer, ska försöka verkligen. Jag måste ju ge lite fler sminktips! Har inte varit så bra på det hittills. Funderar även på att skaffa videofyme och vlogga mer. Göra olika sminkningar och challenges. Vi får se om det blir så. På riktigt seriöst vad är det för inlägg jag just skrivit... Haha! Så ointressant fakta att jag typ somnar själv när jag läser det. Men lite update bara. 
 
Nu ska jag inte ta mer av din tid, vi hörs imorgon. Godnatt! <3
 
Kram Tyra

Kommentarer
Lisa & Maja säger:

Fin blogg! allt bra med dig? :)

Svar: Tack :) Allt är bra med mig. Själv?
Tyra Forsberg

2013-11-01 | 09:15:53
Bloggadress: http://backmanandersson.blogg.se
emma säger:

sv; ja, verkligen! tacktack! :d
gör lite videoinlägg det är alltid roligt! kram

Svar: Tack, kanske ska göra :)
Tyra Forsberg

2013-11-01 | 10:08:34
Bloggadress: http://supernova.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback