Tillfällig header

Seriöst sorry för den fula headern. Jag hade lite brottåm eftersom att man vill ju ha lite mer personlig header än blogg.se egna. Jag får faktiskt inte lägga ut för mycket bilder på mig själv på bloggen för mina föräldrar det är därför bilden inte är så tydlig på mig och jag håller för mitt ansikte. Headern kommer göras snyggare och jag kommer antagligen ändra lite på designen eftersom att jag inte är riktigt nöjd än men snart så.
 
Tack för alla frågor på frågestunden! De flesta är från mina kompisar som Mollie, Olivia, Linnea, Jonatan osv. Men även från lite andra vilket är otroligt kul. Redan bra respons känns ju kul. Även om statistiken är sjukt hemsk men jag tror att det är någo fel för det står att jag inte fått en enda besökare medan jag faktiskt fått en hel del mina kompisar och andra personer. Jag har dessutom tittat bloggen från en annan dator vilket även det borde göra att det i alla fall står att jag har en besökare. Förresten kommer alla svaren på frågestunden imorgon för er som missade det. Det är en väldigt liten och kort frågestund som mest är till för att ni läsare ska lära känna mig bättre.
 
Ska sova om ett tag kanske kommer flera inlägg eller ändringar med designen. Men gonatt i alla fall i fall att vi inte ses mer idag!
 
 
Kram Tyra
 

Kommentarer
Linneaa säger:

Skaa jag fråga ännu mera frågorr? <3<3

2013-10-31 | 09:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback