Arg på mig själv!

Seriöst. Jag är arg på mig själv, jag har inte gjort ett enda blogg inlägg idag. Dagen har spenderats tillsammans med Markus och vi har varit hemma hos honom. Jag har inte haft någon tid att blogga, jag liksom glömde bort. Jag förstår ju själv att jag verkligen förlorar massa läsare genom att inte uppdatera. Det var verkligen inte med mening att det skulle bli såhär. Nu måste jag verkligen börja ta bloggen på allvar och uppdatera mycket och ofta. Tyvärr så börjar skolan igen imorgon, det känns så himla trist. Jag orkar bara inte. Nu är nästa lov att längta efter jullovet, om så himla lång tid. Jag orkar på riktigt inte vänta längre. 
 
Imorgon ska jag försöka att blogg så mycket som möjligt. Men det kommer vara ganska svårt eftersom att det är skola. Men det kanske blir små korta mobilinlägg under dagen. Vem vet? Jag ska verkligen försöka! 
 
Kram Tyra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback