Ny blogg!

Hej, jag heter Tyra och är en tjej på tretton år. Efter att ha tjatat länge på mina föräldrar har jag nu fått skaffa en blogg. Här kommer ni få läsa om mitt liv, modetips, smink, fotografi och även ganska många "deepshit" inlägg. Jag kommer att göra många modeinlägg som budget vs lyx, sno stilen osv.
 
På fritiden brukar jag vara med vänner, dansa och rida. Jag rider på ett stall en gång i veckan så jag är egentligen ingen direkt hästtjej. Men såklart kommer det inlägg om ridningen lite då och då. Jag har ridit i 2 snart 3 år och min favorithäst på stallet är ett jättefint sto som heter Ally. Hon är jättepigg och älskar att hoppa. 
 
När jag blir stor så vill jag väldigt gärna jobba inom mode, smink eller fotografi, kanske även en bloggare. Jag kommer att försöka hålla bloggen uppdaterad mycket och skriva så många inlägg om dagen jag kan. I bloggen ska jag försöka lägga upp mycket bilder eftersom att jag bara älskar att fotografera. Jag håller på att fixa en ny header och göra en snygg design så jag förstår om ni inte tycker att det är så snyggt hittills. 
 
Jag har väldigt många bra kompisar men min allra bästaste bästis är nog Linnea. Vi har känt varandra i två år och klickade direkt. Jag har en pojkvän som heter Markus och han r nog de bästa som hänt mig, seriööst. Jag älskar honom skitmycke och vi kommer va ihop föörevigt! Vi blev ihop 3:e mars 2013, datumet man ALDRIG glömmer. 
 
Ja du, vad ska man säga mer? Hoppas ni kommer att gilla min blogg! 
 
Kram Tyra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback